TÄVLINGS DAXS!


Hej!
Nu är det daxs för en ny tävling :)

Vi har inget fast datum men antingen den 14 eller 15 Augusti.

Klasser:
Hoppning Mini Rak
Hoppning CUPPEN!

Utställning

Varje "klass" kostar 10 kr och för er som inte har tävlingböcker så kostar dem 3 kr styck.

Mer Info:


Tävlingen kommer börja klockan 9:30 ( som vanligt ) och hålla på till runt 1 någon gång.
Som vanligt ingår fika i priset till alla som TÄVLAR! Till övriga måste det förbeställas och kostar 5 kr per fika.
Fikan blir Festis + något åt muffins hållet.
Vi tävlar i ALLA väder ( inte spöregn då ).

Sista anmälningsdag är den 10:onde augusti.

Det kommer att finnas kaninhinder tillsalu. Kompletta med Bommar och hinderstöd. Priset varierar mellan 25-60kr

Mer info om Cuppen:
Detta kommer vara en sommarcup.
I Cuppen kommer det vara en Rak mini och en Krok mini.
Det kostar: 25 kr att delta i cuppen.
OBS att den vanliga raken är samma som i cuppen, men för att kunna placera sig i cuppen så måste man vara med i det som heter CUPPEN.


Du anmäler dig Såhär:
* Du kommerterar detta inlägget.
* Där det står namn skriver du Ditt för och efternamn.
* I kommentaren skriver du detta.

Namn: Pelle Persson
E-post: [email protected]

Rak Mini
Hoppetossan 1p
Stampe 0p

CUPPEN
Nina 2p


Jag vill ha: 1 tävlingsbok

Pris:48 :-


(detta var bara ett exempel. Så klart byter du ut allt mot dina egna uppgifter)

Sen så väntar du bara på att jag ska svara på din kommentar och då är du anmäld :)



Hoppas vi ses :) Om ni har några funderingar eller frågor så kommentera på :)

//
Emelie och Ellinor





Kommentarer
Postat av: Mirris

är ni anlutna till SKHRF? =)

svara på min blogg :D

2011-07-16 @ 13:15:18
URL: http://ponnyhoto.blogg,se
Postat av: Hanna Arvidsson

Namn: hanna arvidsson

E-post: [email protected]



CUPPEN

fiffi 0p



Jag vill ha: 1 tävlingsbok



Pris:38 :-



2011-07-22 @ 21:48:48
Postat av: Emilia

Hej Emelie. JAg undrar hur många som har anmält sig?



Tack

MVH Emilia Uvenäs

2011-07-24 @ 11:22:52
Postat av: Emilia

Hej Jag vill anmäla mig till tävlingen :)

CUPPEN

Fluffy 1 pinne

Arla 1 pinne

Rak banan

Sten 3 pinnar

Tuzz 0 Pinnar

MVH Emilia

2011-07-27 @ 20:58:16
Postat av: Mathilda

Hejsan emme!

Jag undrar om man kan låna transportburar av dig?

Jag har försökt kontakta dig från flera hemsider men inte fått något svar



// TackTack mathilda

2011-07-27 @ 22:37:24
Postat av: Emilia

Hej jag måste avanmäla 2 kaniner

både Tuzz och Sten.Därför att vi inte har tilräkligt med transport burar :(

2011-07-28 @ 10:45:31
Postat av: Kajsa Svantesson

Hej Emilie!



Jag skulle vilja anmäla mig till tävlingen:

till CUPPEN:Jossi



pris: 25kr



MVH Kajsa Svantesson:)

2011-08-08 @ 21:56:14
Postat av: ida svanbom

hejsan bajskorvar!



mini rak

titani 0p

trubnos 0p



ida svanbom undrar fall hon kan använda sin vanliga tävlings bok för hon är feg och kommer inte våga använda den på riktiga tävlingar



pris 20 tror ja



// ida svanbom

2011-08-09 @ 10:51:47
Postat av: ida svanbom

hej bajskorvar!



mini rak

titani 0p

trubnos 0p



ida svanbom undrar fall hon kan använda sin vanliga tävlingsbok för hon är feg och vågar inte tävla på riktiga tävlingar ämdå



pris 20 tror ja



//ida svanbom

2011-08-09 @ 10:55:28
Postat av: Mathilda

Jag vill anmäla mig till mini Rak :)

Med:



Mozart

Tova

Nimbus

Jag vet inte hur många pinnar dom har just nu.



Pris 30 kr .



// Mathilda

2011-08-10 @ 13:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0