REGLER Inför kommande tävlingar!


Hej
Nu e det såhär att JAG är grymt trött på att städa efter tävlingarna bara för att vissa människor inte kan förstå vad papperskorgar finns till för.

Så nu inför jag 2 regler till tävlingarna i fortsättningen.

* Man får inte ha löst hö halm eller spån i sina transport burar. Ska man ha hö så får man ha det i en höboll!
* Man får inte ha kaninmat/godis utanför transportburen ( vill inte ha det i trädgården efteråt så det lockar till sig vildkaniner ).

Kan man inte följa reglerna så blir man diskad!


Ni kan prelemenärt boka den 31 oktober också för då kanske vi kommer ha en tävling :)

//
Emelie

Kommentarer
Postat av: kanin

okii kanske kommer fler gånger

2011-10-02 @ 17:36:33
Postat av: Mathilda

Jag kommer förmodligen inte på tävlingen den 31 oktober är inte hemma för vi har rest utomlands då.Men jag ger besked lite närmare tävlingen .

2011-10-03 @ 17:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0